Knjige, priročniki in zborniki

 

Bamford, A. in Wimmer, M. (2012). The Role of Arts Education in Enhancing School Attractiveness: a literature review. Euroepan Expert Network on Culture (EENC): www. eenc.eu. 

 

• Bamfort, A. (2006). The Wow Factor: Global research compedium on the impact of the arts in education. Munster: Waxmann.

 
• Borota, B., Geršak, V., Korošec, H. in Majaron, E. (2006). Otrok v svetu glasbe, plesa in lutk. Koper: Pedagoška fakulteta.


• Bresler, L. (ur.) (2007). International Handbook of Research in Arts Education. Dordrecht: Springer.

 

• Bucik, N., Požar Matijašič, N. in Pirc, V. (ur). (2011). Kulturno-umetnostna vzgoja: priročnik s primeri dobre prakse iz vrtcev, osnovnih in srednjih šol. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport in Zavod RS za šolstvo.

 

Czejkowska, A. (ed). (2012). mapping culture. Aspekte der Kulturvermittlung in Südosteuropa Arts & Culture & Education. KulturKontakt Austria, Vienna: Löcker Verlag, Vol. 8.


• Devjak, T., Batistič Zorec, M., Vogrinc, J. Skubic, D. in Berčnik, S. (ur.). (2010). Pedagoški koncept Reggio Emilia in kurikulum za vrtce: podobnosti v različnosti. Ljubljana: Pedagoška Fakulteta Univerze v Ljubljani.


• Devjak, T., Berčnik, S. in Ivančič Fajfar, M. (ur.). (2011). Vrtec in lokalno okolje: priročnik. Ljubljana: Pedagoška Fakulteta Univerze v Ljubljani.


• Devjak, T. in Skubic, D. (ur.). (2009). Izzivi pedagoškega koncepta Reggio Emilia. Ljubljana: Pedagoška Fakulteta Univerze v Ljubljani.


• European agenda for culture - Open method of coordination (OMC). (2012). A report on policies and good practices in the public arts and in cultural institutions to promote better access to and wider participation in culture.

• European agenda for culture - Open method of coordination (OMC). (2014). Policy handbook on promotion of creative partnerships.

• Edward, C., Gandini, L. in Forman, G. (ur.) (1998). The Hundred Languages of Children: The Reggio Emilia Approach – Advanced Reflections. London: Ablex Publishing.


• Kroflič Robi in dr. (ur). (2010). Kulturno žlahtenje najmlajših: razvoj identitete otrok v prostoru in času preko raznovrstnih umetniških dejavnosti. Ljubljana: Vrtec Vodmat.


Kulturno-umetnostna vzgoja v šolah po Evropi. (Eurydice) (2010). Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport.


• Požar Matijašič, N. in Bucik, N. (ur.) (2008). Kultura in umetnost v izobraževanju – popotnica 21. stoletja. Ljubljana: Pedagoški inštitut.


• Pérez Monclús Rosa (ur.) (2017). Polis and the people. Looking into the future of urban cultural policies. Culture Action People.

• Schiller, F. (2003). O estetski vzgoji človeka. Ljubljana: Študentska založba.


• Vrbovšek, B. in dr. (ur.) (2006). Umetnost v kurikulu vrtca. Ljubljana: Supra.

Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani, štetje števila obiskovalcev in delovanje vtičnikov, ki omogočajo deljenje vsebin. Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni piškotke.